אסון בטיול בסיני: שניים נהרגו בהתנגשות רכבם

בנצי לייזרוביץ No Comments on אסון בטיול בסיני: שניים נהרגו בהתנגשות רכבם

דוברות זק״א מפרסמים על התאונה בסיני בה נהרגו שני צעירים ישראלים | ברגעים אלו שוחררו חמשת הפצועים והם בדרכם למעבר הגבול טאבה, בפעילותם של מנכ״ל ארגון זק״א דובי ויסנשטרן שנמצא בביה״ח בנואיבה וצוות משרד החוץ.

צילום: זק"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני כמה שעות אירעה תאונת דרכים בסיני, בה היו מעורבים ישראלים ששחלקם נהרגו והאחרים פונו במסוקים במצב קשה לבתי החולים בדרום הארץ. התאונה התרחשה באזור נואיבה שבסיני והיו מעורבים בה 7 אזרחים ישראלים שנפגעו בדרגות שונות. כאשר בשלב הראשון  הים פונו למרפאה בנואיבה.

משרד החוץ, יחד עם חברות הביטוח, והגורמים הרלוונטיים בחנו את הדרך היעילה והבטוחה ביותר לפינוי הנפגעים להמשך טיפול בישראל, וכך שני מסוקי צה"ל יצאו להטיס את הפצועים מהתאונה ופינו אותם למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע.

מיד עם קבלת הדיווח הקשה על התאונה הקטלנית בסיני, יצא מנכ״ל ארגון זק״א לביה״ח המקומי יחד עם מתנדבי זק"א נוספים, שם פגש את הפצועים ופעל יחד עם משרד החוץ במאמצים מול השלטונות לשיחרור הפצועים שברגעים אלו עושים את דרכם באמבולנסים למעבר הגבול טאבה להמשך טיפול רפואי בישראל.

דובי ויסנשטרן מנכ״ל ארגון זק״א: "מדובר בתאונה חזיתית קשה שהתרחשה בכביש החוף של סיני באזור נואיבה, רכב הסעות שהסיע קבוצה של ישראלים בשנות ה20 לחייהם התנגש חזיתית ברכב שהגיע ממול ככה״נ לאחר שנרדם. לצערי, בן 26 ובת 24 נהרגו במקום ופונו לבי"ח בדהב. חמישה צעירים נוספים נפצעו, בתוכם צעירה כבת 22 במצב קשה שסובלת מפגיעת בטן וארבעה נוספים במצב קל".

עוד הוסיף: "לאחר מאמצים רבים יחד עם חדר המצב של משרד החוץ הצלחנו לשחרר את הפצועים שכרגע עושים את דרכם למעבר הגבול טאבה. במקביל אנו עושים מאמצים רבים כדי לשחרר את גופות שני הצעירים ולהביא אותם בהמשך למעבר הגבול לישראל.״נמצא בביה״ח בנואיבה וצוות משרד החוץ.

 



0 תגובות